REGULAMIN WYKORZYSTANIA NARZĘDZI
PITAX.PL ŁATWE PODATKI
UDOSTĘPNIANYCH W RAMACH PROJEKTU “PITAX.PL DLA OPP”

(dalej „Regulamin”)

REGULAMIN WYKORZYSTANIA NARZĘDZI
PITAX.PL ŁATWE PODATKI
UDOSTĘPNIANYCH W RAMACH PROJEKTU “PITAX.PL DLA OPP”
(dalej „Regulamin”)
Regulamin określa zasady współpracy pomiędzy:
Fundacją Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych, ul. Kościuszki 35A, 50-011 Wrocław, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy pod numerem 0000435915,
REGON: 021979810, NIP: 898-220-15-88, reprezentowaną przez Pawła Piskozuba, Prezesa Zarządu (dalej “IWOP”)
a
Usługobiorcą użytkującym strony internetowe www.iwop.pl oraz www.pitax.pl, będącym organizacją pożytku publicznego uprawnioną do otrzymania półtora procent podatku dochodowego od osób fizycznych, która rozpoczęła korzystanie z rozwiązań dostępnych na stronie www.iwop.pl/dlaopp oraz w domenie www.pitax.pl, w szczególności tych, o których mowa w pkt. 1 niniejszego regulaminu
(dalej OPP).

PREAMBUŁA I OŚWIADCZENIA

Zważywszy, że Fundacja Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych, działając zgodnie z celami statutowymi oraz w porozumieniu z PITax.pl Łatwe podatki sp. z o.o. – będącą usługodawcą w zakresie elektronicznych rozliczeń podatkowych oraz twórcą oprogramowania wspomagającego wypełnianie formularzy podatkowych PIT i narzędzi elektronicznych wspierających organizacje  pozarządowe w pozyskiwaniu środków z 1,5% podatku dochodowego przekazywanego przez podatników – nabyła prawo do sublicencjowania Narzędzi PITax.pl organizacjom pozarządowym posiadającym status organizacji pożytku publicznego, IWOP oraz OPP postanawiają zgodnie, co następuje.

§1. PRZEDMIOT REGULAMINU

1. NARZĘDZIA
Współpraca w ramach Regulaminu polega na udzieleniu OPP przez IWOP sublicencji na wykorzystanie niżej wymienionych Narzędzi PITax.pl (dalej “Narzędzia”), wspomagających pozyskiwanie funduszy przez OPP z 1,5% podatku dochodowego od osób fizycznych w czasie, miejscu i zakresie, a także za wynagrodzeniem oraz przy uwzględnieniu pól eksploatacji określonych w dalszej części Regulaminu, tj.:
a) Programu PITax.pl Łatwe podatki umożliwiającego świadczenie usługi pomocy w wypełnianiu
formularzy podatkowych PIT:
i) w wersji dostępnej w przeglądarce internetowej (PITax.pl Online),
ii) w wersji progresywnej aplikacji internetowej PWA (PITax.pl PWA) oraz
iii) w wersji instalowanej w systemie Windows (PITax.pl dla Windows);
b) Wizytówki OPP służącej do prezentacji OPP w ramach Programu PITax.pl Łatwe podatki oraz w katalogach udostępnianych (dystrybuowanych) na stronach www.pitax.pl, www.iwop.pl oraz w innych domenach;
c) Katalogu organizacji pozarządowych rekomendowanych do przekazania 1,5% podatku umieszczonego na stronie www.pitax.pl wraz z mechanizmem wyszukiwania;
d) Katalogu organizacji pozarządowych rekomendowanych do przekazania 1,5% podatku umieszczonego w usłudze dostępnej przez przeglądarkę internetową, PITax.pl Online, dystrybuowanej w domenie www.pitax.pl wraz z mechanizmem losowej prezentacji organizacji;
e) Katalogu organizacji pozarządowych rekomendowanych do przekazania 1,5% podatku umieszczonego w programie instalacyjnym PITax.pl dla Windows dystrybuowanym w ramach domeny www.pitax.pl, wraz z mechanizmem losowej prezentacji organizacji;
f) Katalogu organizacji pozarządowych rekomendowanych do przekazania 1,5% podatku umieszczonego w usłudze dostępnej w wersji progresywnej aplikacjiinternetowej (PITax.pl PWA), dystrybuowanej w domenie www.pitax.pl wraz z mechanizmem losowej prezentacji
organizacji;
g) Katalogu organizacji pozarządowych rekomendowanych do przekazania 1,5% podatku umieszczonego w usłudze dostępnej przez przeglądarkę internetową, PITax.pl Online, dystrybuowanej w domenie www.iwop.pl wraz z mechanizmem losowej prezentacji organizacji;
h) Katalogu organizacji pozarządowych rekomendowanych do przekazania 1,5% podatku umieszczonego w usłudze dostępnej przez przeglądarkę internetową, PITax.pl Online dystrybuowanej w domenach jednostek samorządowych oraz innych instytucji;
i) Strony docelowej (Landing Page) kierującej do programu, o którym mowa w podpunkcie „1”, przynajmniej w wersji dostępnej w przeglądarce internetowej;
j) Banerów reklamowych i przycisków do umieszczenia na stronach internetowych i umożliwiających kierowanie ruchu na Stronę docelową, o której mowa w podpunkcie „10”;
k) Stopek e-maili do umieszczenia w stopkach e-maili wysyłanych przez pracowników i współpracowników OPP promujących zbiórkę 1,5% podatku i kierujących do Strony docelowej;
l) Generatora ulotek zachęcających do przekazania 1,5% podatku na organizację – do dystrybucji w formie drukowanej lub pliku PDF;
m) Generatora wizytówek drukowanych zachęcających do przekazania 1,5% podatku na organizację – do dystrybucji w formie drukowanej;
n) Formularzy podatkowych PIT, takich jak: PIT-37, PIT-36, PIT-36L, PIT-28, PIT-38, PIT-39, PIT-OP z umieszczonym numerem KRS OPP – dostępnych ze Strony docelowej, o której mowa w podpunkcie “10”;
o) Przycisków do publikacji w mediach społecznościowych – odnośników do Strony docelowej OPP, w szczególności w serwisie Facebook, Twitter, LinkedIn, Messenger (lista może ulegać zmianom);
p) Konta administracyjnego OPP, pozwalającego na bieżąco (dzienna aktualizacja) śledzić informacje o szacunkowej wysokości kwoty 1,5% uzyskanej przez OPP za pośrednictwem Narzędzi PITax.pl oraz szacunkowej ilości podatników, którzy skorzystali z tych narzędzi;
przedstawiane dane pozawalają również na monitoring, analizę i ocenę skuteczności prowadzonych przez OPP działań w zakresie pozyskiwania 1,5% podatku;
q) Systemu przypomnień i remarketingu skierowanych do podatników o konieczności rozliczenia podatku wraz z przekazaniem do systemu rozliczeń zawierającego katalog organizacji biorących udział w projekcie;
r) Reklamy zasięgowej oraz innych działań w zakresie pozyskiwania podatników kierowanych do katalogów, o których mowa powyżej;
s) Szkoleń, webinarów i materiałów szkoleniowych wspierających organizacje biorące udział w projekcie w efektywnej zbiórce 1,5% podatku;
t) Pozostałych narzędzi, które mogą zostać zaprezentowane na stronach internetowych projektu w dowolnym momencie.

2. PREZENTACJA OPP NA WIZYTÓWCE

W przypadku nieuzupełnienia (zgodnie z wytycznymi dostępnymi na stronie www.iwop.pl/dlaopp/) przez OPP wizytówki o wymagane materiały (teksty informacyjne i logotypy), prezentacja OPP na stronie docelowej zawierać będzie jedynie numer KRS OPP oraz nazwę organizacji. Niewłaściwe przygotowanie wizytówki wiązać się może także z ograniczeniem dostępu do niektórych funkcji systemu, przede wszystkim jednak wyklucza obecność organizacji w większości katalogów, o których mowa w punkcie 1.

3. STAŁY (ZABLOKOWANY) NUMER KRS

Wszystkie Narzędzia, o których mowa w pkt. 1, skonfigurowane są w taki sposób, aby użytkownik końcowy (podatnik) nie miał możliwości zmiany występującego w nich numeru KRS OPP. W wypełnianych przez użytkowników końcowych formularzach PIT numer KRS OPP będzie umieszczany w polu „Numer KRS”, w którym podatnik wskazuje organizację pozarządową do przekazania 1,5% podatku dochodowego. OPP ma możliwość zamówienia narzędzi skonfigurowanych w inny sposób niż ten opisany powyżej – następuje to w drodze indywidualnych ustaleń.

4. CEL SZCZEGÓŁOWY 1,5%

OPP może samodzielnie konfigurować zawartość pola “Cel szczegółowy 1,5%” w wersjach aplikacji PITax.pl Online oraz PITax.pl PWA. Organizacje mogą korzystać z nieograniczonej ilości konfiguracji tego parametru. W przypadku aplikacji PITax.pl dla Windows wybór i zmiana celu szczegółowego możliwa jest wyłącznie przez producenta oprogramowania na specjalne zamówienie.
Jednocześnie do celu szczegółowego może zostać dodany prefiks wspomagający raportowanie wartości 1,5%.

5. POLA EKSPLOATACJI

1. IWOP udziela sublicencji na korzystanie z Narzędzi PITax.pl w następujących polach
eksploatacji:
a. Narzędzia mogą być umieszczane na stronie OPP oraz innych stronach wskazanych przez OPP bez ograniczeń ilościowych.
b. Program PITax.pl Łatwe podatki dla Windows może być dystrybuowany na nośnikach CD-ROM oraz innych nośnikach stałych w dowolny sposób (np. wraz z prasą) bez ograniczeń ilościowych.
c. Narzędzia mogą być udostępniane na publicznych komputerach (np. w bibliotekach, w ramach akcji wypełniania PIT-ów organizowanych w miejscach publicznych).
d. Narzędzia mogą być udostępniane osobom zajmującym się profesjonalnym wypełnianiem PIT-ów (np. księgowym) w celu wypełniania formularzy PIT dla ich klientów (profesjonaliści, np. księgowi, mogą pobierać opłatę za wypełnienie PIT-u za pomocą PITax.pl).
e. Narzędzia mogą być instalowane i uruchamiane zarówno na komputerach należących do OPP, jak i na dowolnych innych komputerach, w tym na urządzeniach przenośnych, telefonach komórkowych i innych urządzeniach posiadających oprogramowanie do przeglądania stron internetowych.
2. IWOP nie ogranicza dystrybucji Narzędzi przez OPP w zakresie ilościowym ani kanałów dystrybucji, z wyłączeniem sytuacji, w których zostałyby one umieszczone na stronach internetowych łamiących prawo oraz mogących godzić w dobre imię IWOP lub jego kontrahentów, takich jak np.: strony zawierające materiały pornograficzne, wirusy, trojany i inne programy komputerowe, których działanie może doprowadzić do naruszenia dobrego imienia IWOP lub jego kontrahentów.

§2. Obowiązki OPP

1. POSIADANIE STATUSU OPP I PRAWA DO OTRZYMYWANIA 1,5%

OPP jest w rozumieniu przepisów Organizacją Pożytku Publicznego, która znajduje się w aktualnym na dzień rozpoczęcia współpracy wykazie organizacji pozarządowych uprawnionych do otrzymywania 1,5% z podatku dochodowego od osób fizycznych, opublikowanym przez Narodowy Instytut Wolności zgodnie z Ustawą o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. W przypadku utraty statusu organizacji pożytku publicznego lub utraty prawa do zbiórki 1,5% podatku dochodowego OPP jest zobowiązana do bezzwłocznego poinformowania o tym IWOP oraz zaprzestania użytkowania Narzędzi bez dodatkowego wezwania. W takich okolicznościach prawo dostępu do Narzędzi zostanie dla OPP zawieszone.

2. UMIESZCZENIE INFORMACJI O PROJEKCIE I PRODUCENCIE OPROGRAMOWANIA NA
STRONACH INTERNETOWYCH

OPP umieści na każdej stronie (w każdej domenie internetowej), na której zostaną umieszczone Narzędzia, informację o partycypacji w programie PITax.pl dla OPP. Informacja ta przyjmie postaćtekstu wraz z odnośnikami, według udostępnionych przez IWOP wytycznych za pośrednictwem Konta administracyjnego lub poprzez adres e-mail. Informacja zawierać będzie link do strony producenta oprogramowania oraz do strony IWOP.

3. PRZEKAZANIE DANYCH KONTAKTOWYCH I DANYCH DO WYSTAWIENIA FAKTURY
VAT

Każda OPP, która rozpocznie korzystanie z rozwiązań opisanych w §1, zobowiązana jest do poinformowania IWOP o korzystaniu z tych rozwiązań, a w przypadku korzystania z nich również w okresie płatnym – do przekazania wszelkich informacji potrzebnych do wystawienia faktury VAT.
Informacje te można przekazać za pośrednictwem strony internetowej – poprzez konto administracyjne OPP. OPP upoważnia IWOP do udostępnienia faktury w koncie administracyjnym OPP oraz wysłania faktury VAT drogą elektroniczną na adres e-mail podany w sprawozdaniu rocznym przesłanym do Narodowego Instytut Wolności lub umieszczony w koncie administracyjnym OPP.

4. STOSOWANIE SIĘ DO ZALECEŃ PARTNERA PROJEKTU: PITAX.PL

OPP będzie stosowało się do zaleceń technicznych dostępnych na stronie www.iwop.pl/dlaopp oraz przekazywanych przez IWOP za pośrednictwem e-mail i w drodze rozmów telefonicznych. W szczególności OPP nie może dysponować plikiem wykonywalnym (exe) w internecie: Nie będą tworzone kopie oprogramowania PITax.pl dla Windows poza serwerami pitax.pl, a OPP każdorazowo udostępni odnośnik do oprogramowania na serwerze pitax.pl. W konsekwencji powyższego PITax.pl może zapewnić użytkownikom końcowym natychmiastową aktualizację oprogramowania.

5. AKTYWNE DZIAŁANIE W CELU ZBIÓRKI 1,5% PODATKU

OPP będzie aktywnie zabiegało o zbiórkę 1,5% podatku wśród podatników, wykorzystując narzędzia udostępnione w ramach niniejszej umowy. OPP przyjmuje do wiadomości, że bez takich działań i przy nie stosowaniu się do zaleceń przekazywanych przez IWOP, możliwości zbiórki 1,5% podatku będą znacząco ograniczone.

§3. Terminy

1. CZAS TRWANIA UMOWY

Współpraca w ramach Regulaminu nie jest ograniczona ze względu na czas trwania.

2. TERMINY UDOSTĘPNIANIA NARZĘDZI

Narzędzia zostaną udostępnione OPP do 24 grudnia roku, w którym rozpoczęto współpracę, a następnie do 23 grudnia każdego kolejnego roku. W przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od IWOP, data udostępnienia narzędzi może zostać przesunięta:
a. o nie więcej 14 dni roboczych od publikacji listy organizacji pozarządowych uprawnionych do otrzymania 1,5% w roku kolejnym;
b. o nie więcej niż 14 dni roboczych od publikacji aktywnych formularzy PIT dla systemu e-deklaracje na nowy rok podatkowy przez Ministerstwo Finansów;
c. o nie więcej niż 14 dni roboczych od prawidłowego uzupełnienia profilu OPP za pośrednictwem strony www.iwop.pl/dlaopp, jeśli profil ten został uzupełniony w okresie od września do grudnia.
W okresie po zamknięciu rozliczeń PIT, tj. od 1 czerwca do 31 grudnia, zgodnie z przepisami prawa, otrzymanie 1,5% przez OPP nie będzie możliwe, a funkcja Narzędzi może być czasowo ograniczona.

3. OKRES WSPARCIA W KONFIGUROWANIU NARZĘDZI

Przez okres 6 miesięcy (od października do marca każdego roku) będziemy mogli pomóc Państwu w konfigurowaniu Narzędzi i w wykorzystaniu ich na Państwa stronach internetowych. Poza tym okresem zachęcamy do korzystania z pomocy on-line dostępnej na stronie www.iwop.pl w Koncie administracyjnym OPP.

4. UTRZYMYWANIE INFORMACJI O PROJEKCIE I PROGRAMIE NA STRONACH
INTERNETOWYCH

OPP zobowiązuje się umieścić informację, o której mowa w §2 pkt 2, w ciągu 7 dni od rozpoczęcia korzystania z dowolnego z Narzędzi i utrzymanie tej informacji przez cały okres trwania niniejszej umowy.

5. WYPOWIEDZENIE UMOWY

Każda ze Stron ma prawo wypowiedzieć Umowę, w tym umowę licencyjną, na  następujących zasadach:
a. w przypadku złożenia wypowiedzenia w okresie od 1 stycznia do 31 maja danego roku – z dniem 31 sierpnia roku, w którym miało miejsce wypowiedzenie;
b. w przypadku złożenia wypowiedzenia w okresie od 1 czerwca do 31 grudnia danego roku – w dniu 31 sierpnia roku następującego po roku, w którym miało miejsce wypowiedzenie;

§4. Wynagrodzenie

1. OPŁATA ZA UDZIAŁ W PROJEKCIE

Wysokość jednorazowej opłaty za bezterminowy udział w projekcie uzależniona jest od okresu przystąpienia do Projektu oraz wysokości 1,5% zebranego przez OPP w roku poprzednim:
a) dla organizacji, które uczestniczyły w Projekcie w miesiącu poprzedzającym dzień wprowadzenie w życie niniejszego regulaminu i nie zrezygnowały z uczestnictwa w projekcie, przyjmuje się, że opłata za bezterminowy udział w projekcie została już pokryta i stanowi część opłaty uiszczonej za udział w poprzednim sezonie realizacji Projektu;
b) dla organizacji przystępujących do projektu od dnia wprowadzenia niniejszego regulaminu, jeśli data przystąpienia do projektu będzie miała miejsce pomiędzy 1 września i 31 grudnia, opłata za udział w projekcie wynosić będzie:
i) 39 zł brutto (z VAT) dla organizacji, które w roku poprzedzającym przystąpienie do projektu osiągnęły przychód tytułem 1,5% podatku poniżej 50.000 zł
ii) 399 zł brutto (z VAT) dla organizacji, które w roku poprzedzającym przystąpienie do projektu osiągnęły przychód tytułem 1,5% podatku pomiędzy 50.000 zł i 750.000 zł
iii) 1399 zł brutto (z VAT) dla organizacji, które w roku poprzedzającym przystąpienie do projektu osiągnęły przychód tytułem 1,5% podatku powyżej 750.000 zł – pod warunkiem, że jednocześnie OPP nie później niż do 31 grudnia uiści tę opłatę,
przeprowadzi podstawową konfigurację Narzędzi, tj. umieści na stronach internetowychprzyciski, bannery i/lub inne Narzędzia kierujące do Strony docelowej (Landing page), oraz umieści informacje, o których mowa w §2 pkt 2, a także uzupełni dane do Wizytówki OPP;
c) dla organizacji, które nie spełnią wymogów określonych w punkcie b), jednorazowa opłata wynosić będzie dwukrotność kwot, o których mowa w punkcie b). IWOP zastrzega możliwość wprowadzenia stawek promocyjnych na podstawie odrębnych ustaleń. W przypadku rezygnacji z udziału w projekcie i ponownego przystąpienia, opłata pobierana jest ponownie.

2. (OPCJONALNA) OPŁATA ZA WERSJE PROGRAMU PITAX.PL DLA WINDOWS Z
NIESTANDARDOWYM CELEM SZCZEGÓŁOWYM

W programie PITax.pl Online oraz PITax.pl PWA możliwe jest korzystanie z dowolnego celu szczegółowego 1,5% bez dodatkowych opłat. Za dodanie dedykowanego celu szczegółowego w programie w wersji dla Windows zostanie pobrana opłata w wysokości 2460 zł brutto 2000 zł netto) za pakiet do do 5 celów szczegółowych oraz 123 zł brutto (100 zł netto) za każdy następny – płatne za każdy sezon, w którym dedykowane wersje zostanąn zamówione.
Istnieje możliwość przygotowania dodatkowych wersji narzędzi, np. stworzenie listy organizacji,
stworzenie listy możliwych celów szczegółowych. Koszty będą każdorazowo ustalane w zależności od
specyfiki zamówienia.

3. (OPCJONALNA) OPŁATA ZA ROZSZERZONE RAPORTY

Wszyscy uczestnicy Projektu w ramach podstawowej opłaty mogą uruchomić dostęp do raportu szacunkowej kwoty 1,5% podatku. Istnieje możliwość zamówienia dodatkowych raportów przedstawiających dane w rozbiciu na poszczególne cele szczegółowe, a także zawierające dodatkowe
informacje dotyczące konwersji. Koszt uruchomienia takiego raportu będzie każdorazowo ustalany
indywidualnie, wyniesie jednak nie mniej niż 1230 zł brutto (1000 zł netto) za jeden sezon funkcjonowania raportu.

4. (OPCJONALNA) OPŁATA ZA DODATKOWE KONFIGURACJE I USŁUGI

Każde z dodatkowych zleceń rozpatrzymy indywidualnie, starając się je wykonać w ramach uczestnictwa w projekcie bez dodatkowych opłat. Jeśli jednak realizacja zlecenia wiązałyby się z dodatkowym nakładem pracy, której efekty nie mogłyby być wykorzystane również dla innych organizacji – indywidualnie wycenimy Państwa zlecenie i przedstawimy jego koszty do zatwierdzenia.

§5. Postanowienia końcowe

1. Niniejszy dokument obowiązuje od 1 sierpnia 2023 r.
2. Ilekroć w niniejszym Regulaminie występują pojęcia lub definicje legalne w nim niezdefiniowane, ich znaczenie definiuje Regulamin Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną, który jest częścią integralną niniejszego dokumentu.
3. IWOP ma prawo do jednostronnej zmiany postanowień niniejszego Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie z chwilą umieszczenia zmienionego tekstu w Internecie za pośrednictwem witryny WWW dostępnej pod adresem www.iwop.pl/dokumenty. Powyższe zmiany nie odnoszą skutku względem tych Usługobiorców, którzy zawarli umowę wcześniej oraz – wskutek wprowadzenia zmian – rozwiązali ją w trybie natychmiastowym nie później niż w terminie 2 tygodni od daty skutecznego doręczenia im nowego brzmienia Regulaminu.
4. W przypadku nieważności któregokolwiek zapisu niniejszego Regulaminu, pozostałe zapisy pozostają w mocy. W przypadku zapisów uznanych za nieważne, bezskuteczne lub niewykonalne, IWOP upoważniony jest do zastąpienia takich zapisów, o ile to możliwe, zapisami alternatywnymi, które będą ważne, skuteczne i wykonalne oraz będą odzwierciedlać pierwotne intencje współpracy w projekcie, przy czym OPP przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu na piśmie.
5. Szczegółowe i uzupełniające niniejszy dokument postanowienia Usługi są określone w odpowiednich regulaminach ww. Usług.
6. W przypadku nie dającej się usunąć rozbieżności pomiędzy niniejszym dokumentem, a szczegółowymi postanowieniami umowy (opisanymi w oddzielnych regulaminach), pierwszeństwo mają postanowienia ww. umów/regulaminów.
7. IWOP nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody lub negatywne skutki wykorzystania udostępnionych Narzędzi i wynikłe z realizacji niniejszego Regulaminu, niezależnie od przyczyn i konsekwencji tych szkód lub skutków, od których to roszczeń OPP zwalnia równocześnie IWOP (co dotyczy też roszczeń osób trzecich), a tam gdzie odpowiedzialności tej nie da się wyłączyć – jest ona ograniczona wyłącznie do wysokości wynagrodzenia faktycznie przyjętego. Regulamin nie wprowadza żadnych innych zobowiązań niż te, które są w nim wyraźnie wyrażone.
8. Możliwość licencjonowania Narzędzi przez IWOP w ramach Regulaminu uzależniona jest od umowy licencyjnej pomiędzy IWOP a producentem i właścicielem oprogramowania – firmą PITax.pl Łatwe podatki sp. z o.o. IWOP oświadcza, że zawarł stosowne umowy gwarantujące licencjonowanie w okresie rozliczeń podatkowych i pozyskiwania 1,5% podatku dochodowego, przed którym ma miejsce zachęcanie organizacji do udziału w projekcie oraz, że zamierza odnowić te umowy na rok kolejny. W przypadku gdyby w przyszłości IWOP stracił prawo do sublicencjonowania wszystkich Narzędzi, IWOP bezzwłocznie poinformuje o tym OPP, a niniejszy Regulamin (umowa) wygasa. Nie ma wpływu na ciągłość umowy wycofanie z oferty pojedynczych Narzędzi, o których mowa w §1
9. Zawiadomienia/oświadczenia składane w ramach niniejszego Regulaminu (umowy), dokonywane są na adres e-mail IWOP wskazane w Regulaminie Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną lub (zwrotnie) na adres, z którego zawiadomienie/oświadczenie złożono, a także adres e-mail podany w sprawozdaniu rocznym przesłanym do Narodowego Instytut Wolności przez OPP i adres umieszczony w koncie administracyjnym OPP.
10. Sądem właściwym do rozstrzygania sporów objętych niniejszym dokumentem/Usługą lub wynikłych na tle realizacji tychże jest Sąd Rejonowy dla Warszawy Woli w Warszawie.
11. Integralną częścią niniejszej umowy jest klauzula informacyjna w przedmiocie przetwarzania danych osobowych.

Wersja z 24 lipca 2023 r. Obowiązuje od 1 sierpnia 2023 r. i dotyczy wszystkich OPP przystępujących i kontynuujących udział w projekcie
“PITax.pl dla OPP”.

Przejdź do treści